Verzending van uw pakket

Al onze pakjes worden verstuurd via B-post. 

U heeft verschillende mogelijkheden:

  • U kunt uw pakket in een BelloGemma-afhaalpunt afhalen.
  • U kunt uw pakket bij u thuis laten leveren of op een ander adres.
  • U kunt uw pakket in een B-post afhaalpunt laten leveren.

 

Kan ik mijn bestelling ook op mijn werkadres laten leveren?

Bent u op de normale levertijden van onze leveringsdiensten niet thuis, dan kunnen wij uw bestelling ook naar een ander adres versturen. Bij het plaatsen van de bestelling heeft u de mogelijkheid om naast het factuuradres een apart leveradres op te geven. Daar kunt u kiezen waar u het pakket laat leveren: op uw werk, bij uw buren, bij iemand van uw familie,…

Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Ja. Nadat u uw bestelling en betaling hebt geplaatst, ontvangt u een automatisch e-mailbericht ter bevestiging van uw bestelling en betaling.  

Later, wanneer uw pakket effectief is opgestuurd, ontvangt u opnieuw een e-mail van ons.
Indien u bovendien een account aanmaakt op onze webshop kunt u de status van uw pakketje ook opvolgen via de webshop zelf.

Hoelang duurt het voor mijn pakket wordt geleverd?

De levering van uw pakket gebeurt normaal gezien binnen de drie à vijf werkdagen.
Tijdens feestperiodes kan het iets langer duren.
Onvoorziene omstandigheden buiten onze wil om (stakingen, extreem slechte weersomstandigheden,…) kunnen er ook voor zorgen dat uw pakket iets langer onderweg is.


Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Uw bestelling wordt verzonden, indien uw producten op voorraad zijn, vanaf het moment dat wij de volledige betaling ontvangen hebben. 

We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. 

Voor verdere vragen kan U steeds contact openemen met onze klantenservice.